• Utama
  • About Us
  • Functions of the Department
  • Client Charter Achievement
BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN

BIL URUSAN PERKHIDMATAN MENGIKUT TEMPOH JAN. 
2020
FEB.
2020
MAC
2020
APRIL
2020
MEI
2020
JUN
2020
JULAI
2020
OGOS
2020
SEP.
2020
OKT.
2020
NOV.
2020
DIS.
2020
1. Setiap aduan akan dikeluarkan akuan terima dalam tempoh 1 hari dan jawapan rasmi akan dijawab dalam tempoh 14 hari. YA 100%                      
2. Mengeluarkan lessen hiburan awam dalam tempoh tujuh (7) hari dari tarikh laporan jabatan-jabatan berkenaan diterima. YA 100%                      
3. Menyediakab baucer bayaran perkhidmatan dan bekalan dalam tempoh tujuh (7) hari dari tarikh bil diterima daripada pembekal / pemborong YA 100%                      
4. Mengeluarkan notis taksiran pindahmilik dalam tempoh 30 hari daripada tarikh permohonan YA 100%                      

BAHAGIAN PEMBANGUNAN TANAH

BIL URUSAN PERKHIDMATAN MENGIKUT TEMPOH JAN. 
2020
FEB.
2020
MAC
2020
APRIL
2020
MEI
2020
JUN
2020
JULAI
2020
OGOS
2020
SEP.
2020
OKT.
2020
NOV.
2020
DIS.
2020
1. Setiap aduan akan dikeluarkan akuan terima dalam tempoh 1 hari dan jawapan rasmi akan dijawab dalam tempoh 14 hari. YA 100%                      
2. Memastikan bil-bil cukai tanah dihantar kepada tuan-tuan tanah sebelum 1 haribulan Januari setiap tahun. YA 100%                      
3. Menyelesaikan permohonan tukar syarat nyata tanah pertanian kepada pertanian dalam tempoh satu (1) bulan. YA 100%                      
4. Mengeluarkan sijil carian rasmi dengan serta-merta YA 100%                      
5. Mengeluarkan sijil carian persendirian dengan serta-merta. YA 100%                      

Offcanvas

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.