• Utama
  • About Us
  • Functions of the Department
  • Client Charter Achievement
BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN

BIL URUSAN PERKHIDMATAN MENGIKUT TEMPOH JAN.- MAC 
2021
APRIL - JUN
2021
JULAI - SEP.
2021
OKT. - DIS.
2021
1. Setiap aduan akan dikeluarkan akuan terima dalam tempoh 1 hari dan jawapan rasmi akan dijawab dalam tempoh 14 hari. YA        
2. Mengeluarkan lessen hiburan awam dalam tempoh tujuh (7) hari dari tarikh laporan jabatan-jabatan berkenaan diterima. YA        
3. Menyediakab baucer bayaran perkhidmatan dan bekalan dalam tempoh tujuh (7) hari dari tarikh bil diterima daripada pembekal / pemborong YA        
4. Mengeluarkan notis taksiran pindahmilik dalam tempoh 30 hari daripada tarikh permohonan YA        

BAHAGIAN PEMBANGUNAN TANAH

BIL URUSAN PERKHIDMATAN MENGIKUT TEMPOH JAN. - MAC  
2021
APRIL - JUN
2021
JULAI - SEP.
2021
OKT. - DIS.
2021
1. Setiap aduan akan dikeluarkan akuan terima dalam tempoh 1 hari dan jawapan rasmi akan dijawab dalam tempoh 14 hari. YA        
2. Memastikan bil-bil cukai tanah dihantar kepada tuan-tuan tanah sebelum 1 haribulan Januari setiap tahun. YA        
3. Menyelesaikan permohonan tukar syarat nyata tanah pertanian kepada pertanian dalam tempoh satu (1) bulan. YA        
4. Mengeluarkan sijil carian rasmi dengan serta-merta YA        
5. Mengeluarkan sijil carian persendirian dengan serta-merta. YA        

Offcanvas

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.